torsdag den 12. januar 2012

En af os...

Tabu !!!!


Ja det er det jo nok når man har en physiske lidelse.. Desværre.. Jeg har selv i de sidste mange år levet med maske på og da jeg smed masken var der mange der fik et chok.. Jamen Mette.. Du kan da ikke fejle nået.. du har alt.. Du ser så godt ud..  DU DU DU DU DU DU .. ja jeg kunne blive ved.. Men bag min maske havde jeg det af helvede til.. 
Det var en hel befrielse af smide den, selvom det gjorte ondt.. og tro mig mange gange har jeg da også lyst til at trænde ind bag masken igen.. men jeg ved det kun er et spørgsmål om tid så kan jeg ikke holde ud at være der mere..


Men for at gøre en forskel har jeg besluttet at jeg vil frem med at det skal være slut med at gemme sig og at det skal være slut med TABU..


Derfor har jeg meldt mig ind i foreningen EN AF OS.. en fantastisk side.. Kig gerne ind..

http://www.en-af-os.dk/


1 kommentar:

  1. Det er SÅ vigtigt at der er nogen der står frem og fortæller om de dele af deres liv der er svært. Der er mange tabuer i samfundet og det er vigtigt at få dem brudt ned. Og det sker lidt efter lidt når flere og flere er modige nok til at fortælle deres historier.

    Jeg var selv meget ensom i en periode, og jeg synes også at det er vigtigt at fortælle, for rigtig mange unge er eller har været i samme situation som mig. Og det er der intet pinligt i. Jeg har endnu ikke fået skrevet så meget om det på min blog, for der skal arbejdes mere med sådanne "seriøse" indlæg, men det er helt sikkert noget jeg vil fokusere på.

    http://nytlivnyedroemme.blogspot.com/

    Hvis du kan lide hvad jeg laver, kan det være du har lyst til at blive fast læser hos mig - jeg har i hvert fald tilmeldt mig hos dig :)

    SvarSlet