mandag den 2. januar 2012

hvem er jeg

Jeg hedder Mette og er 40 år.. Jeg har igennem de sidste 15 år været ind og ud af det physikaiske system og har diganoser som Angst Depression og Borderline. og en fysisk diganose som er Fribromyalgi som er en slags gigt i kroppen, som gør at jeg har rigtig mange smerter hver dag. Man kan sige det er som hvis DU har influenza så har du ondt i kroppen. sådan er det desværre i mon krop hverdag.
Men jeg vil sige det har jeg acceptertet at leve med.. Det som er svært er det physiske .. det er jo desværre ikke kun  mig det går ud over, men resten af min omverden. og det er ikke nemt at være pårørende ..

Jeg har oprette mig en blog fordi jeg har et stor behov for at komme ud med de tanker og føelser der høre med til min hverdag. Og kan sige med det samme det er ikke altid for sarte sjæle at læse.

Man skal kunne se det som om det er sygdommen der taler og ikke mig som person.. Som Borderline er man meget styret af tanker stemmer og føeleser. og hverdag er en kamp at komme igennem.
Ja nu kan det være det lyder til at alt bare er det rene Helvede.. selvføgelig er der gode stunder, men jeg oplever dem ikke på sammen måde som andre, netop fordi jeg er meget god til at vende det positive til negativ og det kan ske på 0,5 .
Nogle Borderliner Cutter i sig selv. Det gør jeg ikke ( fysisk ) men jeg kan få et kick af at jeg kan få mig kørt helt derned hvor jeg kan mærke smerten på samme måde, ved at tvinge sorte tanker frem . og virkel være destruktiv og ond i mod mig selv. Så kan man spørge sig selv hvorfor for man kick af det ??
Ja det er fordi at i den sorte smerte verden der kan jeg kontrolere og styre mig selv. i den hvide verden er det et farlig sted at være.. for der kan man blive svigtet og såret og man kan ikke stole på nogle anden end sig selv.. så når man har været ude i den hvide verden et stykke tid, så trænger man til at mærke det kendte og det er så den sorte verden..

Jeg vedhæftet et link hvor man kan læse lidt om det.
Borderline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar